Friday, November 10, 2006

Ooops, tiden flyr!

Ja...oooops!

Jeg kan ikke si annet. Det er jo lenge siden jeg oppdaterte her inne nå, nesten flaut. Men det har gått så i ett den siste måneden at jeg ikke har hatt tid til å oppdatere bloggen. Har ikke engang hatt tid til å jobbe tilstrekkelig med "nyheten" min engang.

Men for å stilne litt av nysgjerrigheten så kan jeg vel kanskje røpe såpass som at det går på design av julekort, takkekort, invitasjoner ol. som jeg lager i PhotoShop og som vil kunne fremkalles som fotokort :) Her får du/dere muligheten til å sende ut helt unike kort som ingen andre har helt maken til!

Kommer til å legge ut noen eksempler og forslag til et par layouts etterhvert, men for den/de som er interessert er det bare å komme med tanker og ønsker også! Send meg bildene du/dere ønsker å bruke sammen med en forespørsel, så skal jeg gå løs på oppgaven så fort jeg kan!

Hadde tenkt til å ta mellom 150,- og 180,- for jobben med å designe, alt etter format og tiden jeg bruker, deretter kommer fremkalling i tillegg. 20 kort med konvolutter kommer på ca. 150,- fremkalt fra fotoforretning. Høres det greit ut? Setter stor pris på tilbakemelding!

fjollassprell@gmail.com

No comments: