Tuesday, December 05, 2006

En tur opp på loftet...

Ja, en liten tur opp på loftet kan lede til så mangt; bl.a store små oppdagelser, inspirasjon og aha-opplevelser! :)

Vi har den siste uken vært på ferie hos mine foreldre i Oslo, og derfor har rengjøring og pynting til advent latt vente på seg. Kom hjem søndag kveld og har siden stått på for fullt for å få huset i noe akseptabel stand nå som 1. søndag i advent 2006 allerede har kommet og gått...

Vel, å gjøre det klart til jul krever en tur opp på loftet, og når jeg først er der oppe blir det jo til at jeg snuser litt rundt. Og vips så dukket det opp to store poser med garn og strikketøy som jeg helt hadde glemt jeg hadde. Oppi der lå det bl.a annet raggsokkegarn i mengder og et par nesten helt ferdistrikkete...mangler bare et par cm på den ene tåa, så vips har jeg en julegave til klar! :) Snakk om; visste ikke jeg var så flink til å strikke raggsokker engang jeg!!! *ler*



Og som om ikke det var nok så dukket det opp to nye hobbybøker jeg vet jeg har fått av mamma, men IGJEN - helt glemt...i tillegg til et scrappesett med album, dekorpapir, stickers ++





Tenk at en liten tur på loftet kan vise seg å bli som reneste julekvelden!

1 comment:

Anonymous said...

Du er kjempeflink! Kjekt å se at det endelig er litt aktivitet i bloggen din. Spennende!