Saturday, December 30, 2006

Da er den nye symaskinen i hus...

...og jeg kan endelig begynne å sy igjen!

Har to oppdrag som venter, så det er bare å sette i gang :)

Men aller først må jeg jo vise frem vidunderet mitt...

Strente sporenstreks ned på posten i dag for å hente pakken og da jeg kom hjem ble vidunderets ankomst foreviget under høytidelig oppakkingsseremoni. Min mor som jo har sponset kjøpet ville ha bilder, så da skal hun få bilder. Og nå skal jeg jammen plage dere litt også, med galskapen min:















Hihi...man skulle nesten tro det var ungen min dette dreide seg om!

2 comments:

Anonymous said...

ja, - eller om du var en mann: BILEN din :) hehe! kjempefin symaskin - du er så flink til å sy! Gleder meg til å se kreasjonene dine videre!

Anonymous said...

Så fin symaskin! Jeg har helt lik, hehe. Kjøpte den også på symaskiner.no.