Saturday, January 06, 2007

Nok en snøggel er blitt til...

Jepp, da er jeg ferdig med nok en snøggel - denne gangen en typisk jentesnøggel med innertrekk i røde og rosa toner komplettert med en nydelig sjokoladebrun fleece på utsiden. Snøggelens underdel er fôret med et lags fiberdyne, mens lokket er fôret med to lag. En perfekt vår- og høstpose til prinsessen. Snøggelen er 100 cm lang og ca 48 cm bred.

Ble veldig fornøyd med den, særlig hva farge/tekstil-kombinasjonen gjelder. Dessverre ble det en liten skjønnhetsfeil øverst på innsiden av lokket, der en del av den brune undertråen titter frem pga. feilspenning i overtråd når jeg sydde. Ikke så lett å bli klok på en helt ny maskin sånn på 1-2-3. Nærbilde av feilen er vedlagt som siste bildet.

Denne snøggelen har ingen eier enda, så her er det førstemann til mølla!!!

Prisen er 699,- inkl. frakt mot normalt 799,- pga. skjønnhetsfeilen.














10 comments:

Anonymous said...

Synes snøggelen var kjempefin! Lurer på om du kommer med flere stoffer å velge i til snøggel bøggel'ene dine? feks er det brune fleece stoffet ikke merket på siden din over tilgjengelige tekstiler? men det kan bestilles?

Fjolla said...

Jada, det kan bestilles!

Jeg har ikke hatt tid til å oppdatere her i det siste, særlig ikke mtp tekstiler og slikt. Men jeg har en del liggende...ikke bare det som vises over her.

Skal forsøke å oppdatere etterhvert, men det er bare å kontakte meg med ønsker etc. og forespørsel, så kan jeg nok helt sikkert skaffe det som er ønskelig om jeg ikke skulle ha det!

Trenger litt input og inspirasjon selv også vettu :)

Nondal said...

Hvor har har kjøpt foret i denne snøggelen? HERLIG stoff!

Anonymous said...

Skulle gjerne kjøpt snøggelen jeg, bare at jeg ikke vet hva kjønn det blir ennå! Legg ut link til siden din på kvinneguiden så skal du se den blir solgt med det samme!

Fjolla said...

Tusen takk for tipset, KG kjenner jeg til. Men nå ser det ut som den er solgt faktisk :)

Du får bestille en snøggel når du vet kjønnet da vettu, om du er interessert selvsagt!

Fjolla said...

Ingebjørg - Om det er "Katt & Mus" du tenker på, så er det kjøpt på www.stoffogstil.no

Anonymous said...

Jeg lurer også på hvor du har fått tak i det deilige fine fleecestoffet. :)

Anonymous said...

Så det VAR du som hadde lagt ut denne på finn.no! ;)
Flott snøggel!

Therese said...

Så utrolig flott snøggel!

Fjolla said...

Fleecestoffet er fra Stoff og Stil, anonym! :)

Smula, krissie og dere andre: TUSEN TAKK!

Snøggelen i innlegget er nå solgt! :)

Victoria