Tuesday, April 17, 2007

Actionbilder

Her kommer det faktisk et par actionbilder, rett inn i bloggen for første gang :)

Den lille frøkna som skulle ha prinsesseposen jeg sydde har nå fått den, og her ser dere hvordan den ble seendes ut i vogna, en OTH Urban Jungle 2007 modell, farge "Coco".

Perfect match!




Skikkelig kjekt å se den i bruk og få en så positiv tilbakemelding på noe jeg har laget. Når jeg ser bildene selv må jeg foøvrig innrømme at jeg synes det er litt rart også. Får meg nesten ikke til å tro at det er mitt verk! *s*

2 comments:

Anonymous said...

Du er kjempeflink! Prinsesseposen var bare nydelig! Gleder meg sånn til å få snøggelen som du skal lage!

Anonymous said...

Nyydelig pose :))
Syr du fortsatt på bestilling ? Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en slik pose bare i lyseblått :-)