Thursday, March 22, 2007

Barokksnøggel

Et stykk lekker barokksnøggel er endelig ferdig!!

Denne har jeg holdt på med en stund grunnet mangel på glidelås og en del venting på levering av materialer, men nå er den klar og på vei ut av hus til ny eier :)

Dette er en vår- og høstsnøggel fôret med ett lags tynn fiberdyne, sort poplin utenpå og hvitt barokkmønstret bomullstrekk inni. Lokket har fått blomsterapplikasjon i tekstilet fra innsiden, frisket litt opp med farget søm - vårlig og fint!

En superlekker pose jeg faktisk synes det er litt synd jeg ikke skal ha selv! *s*





6 comments:

Anonymous said...

nydelig!

Shamu said...

Denne er virkelig lekker!!

Om meg: said...

Dette er min pose og jeg må bare si at den er like nydelig på bildet som i virkeligheten! Elsker den virkelig! Fjolla er superflink!

Anonymous said...

Hei :)

Fikk link til siden din av Heidi :)
Utrolig fine vognposer du lager! De er kjempe fine.
Jeg har lyst å prøve å lage slike selv, når symaskinen kommer i hus ;)
Hvilke mål har du brukt på denne posen? Synes d er greit å ha noe å gå ut i fra, når man skal lage en for første gang. Og jeg er desverre ikke så veldig kreativ selv.. Men jeg må prøve.

Hilsen Maria

Anonymous said...

Hei Maria!

Kan du ikke sende meg en mail? Da blir det lettere for meg å svare deg :)

Anonymous said...

fjollassprell@gmail.com