Monday, March 12, 2007

Det går så det suser!

Ja, det går jommen så det suser fortiden og jeg har nå 6 bestillinger på ulike snøgler som venter - skal si det er litt å sy og holde styr på.

For sikkerhets skyld streiket en del glidlåser jeg hadde, defekte og jeg har nå sendt inn en bestilling til Stoff & Stil som jeg håper kommer på døren veldig snart, hvis ikke blir jeg hengende godt etter.

Strikke gjør jeg også, oppi alt dette. Har et par gavering-gaver i barselsklubben min som skal ferdigstilles innen utgangen av måneden, så her er det bare å sy og stå på til øyet blir stort og vått!!! En oppdatering med bilder kommer når jeg får tid en dag snart...enn så lenge får de som er innom smøre seg med tålemod :)

Ser forøvrig at snøggel-sying har blitt min nisjé. Med så mange bestillinger blir det ikke mye tid til overs for å sy andre ting, slik som opprinnelig planlagt. Men jeg håper jeg får tid og mulighet til å presentere noe nytt en dag!

No comments: