Friday, September 01, 2006

Apestreker

Jeg har jo litt dilla da vet dere, ikke bare på søm, men også på stort sett som har med baby og barneutstyr å gjør... Det er en egen hobby det; å shoppe!!! :)

...også er jeg jo en tanke kresen! *s*

Etter et par dårlige episoder med barnetøy, særlig bodyer, kjøpt på bl.a H&M, har jeg derfor lagt min elsk på tøy fra produsenter som danske IdaT, Katvig, Fabelfant, Molo, Ej Sikke Lej og Bavian-Kbh, engelske No Added Sugar, svenske Po.P, Name It, og sist men ikke minst vesker og annet tilbehør fra danske Gaia&Ko.

Nylig bestilte jeg diverse klesplagg fra Filabel, da jeg kom over noen gode tilbud - og i dag dumpet pakken momsfritt ned i postkassen vår!Der lå det to heldresser; en sjokoladebrun med ape-print fra IdaT og en hvit med tre-print fra Ej Sikke Lej, en dus blå body med løve-print fra IdaT, samt et svart insektsnett med filtbiler på, fra Gaia&Ko.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


SÅÅÅ kule og fine ting - nå blir junior velkledd fra topp til tå...for enda mer tøy er på vei, fra bla. Freshmilk, Trendy Baby og Prinsessebutikken! :)

Bilde av insektsnettet kommer...

Gah! Visa´n får kjørt seg!!!

No comments: