Sunday, September 10, 2006

Snøggel Bøggel Galleri

Her legger jeg fortløpende inn bilder av alle vognposene jeg syr - noen stoffer vil være utgått, mens andre kan skaffes; se og bli inspirert! :)

Høstsnøggel #1:
Svart poplin utenpå, "Katt & Mus" og blå/hvitrutet bomull inni, 1 x 170 cm to-veis delbar glidelås fôret med Mysa Lätt fiberdyne fra IKEA.




Høstsnøggel #2:
Lilla bomull utenpå, "Retro blomster" bomull inni, 2 x 75 cm delbare glidelåser og fôret med Mysa Lätt fiberdyne fra IKEA.




Høstsnøggel #3:
Svart poplin utenpå, "Katt & Mus" og cobolt bomull inni, 2 x 80 cm delbare glidelåser og fôret med et lag mellomtykk fiberdyne.




Vintersnøggel #1:
Svart poplin utenpå, "Funkis" bomull inni, 2 x 80 cm lange glidelåser og fôret med to lag fleece og mellomtykk thermodyne.




Høstsnøggel #4:
Rød poplin utenpå, brun retro bomull inni, 2 x 80 cm lange glidelåser og fôret med to lag sommerdyne.


Høstsnøggel #5:
Cobolt poplin, "Sirkler" bomull, et lag tynn fiberdyne og et lag fleece, 2 x 80 cm glidelåser.




Høstsnøggel #6:

Svart poplin, mellomtykk fiberdyne, "Katt&Mus" innside, samt eplegrønn/hvitrutet bomull i lokk, 1 x 2 meter gildelås.


Vintersnøggel #2:



Vintersnøggel #3:


6 comments:

Anonymous said...

Den røde med brunt for var KJEMPEFIN altså! Alle var det, men det var favoritten...

Anonymous said...

Aldri sett så fine og tøffe poser! Jeg kommer garantert til å bestille fra deg!

Anonymous said...

Likte Høstsnøggel # 1 veldig godt! Ventar ein liten i mars, og kjem nok ganske sikkert til å bestille frå den, om ikkje så alt for lenge! ;)

Men, kor og til kva brukar ein snøggelen? Berre i vogna som ein voksi-pose? Ser for meg at det kan vere greit med ein pose som er litt mindre enn voksien utover våren liksom.

Vil ha sånn!!

Du er kjempe-flink!

Anonymous said...

Du er utrolig kreativ! Så mye FLOTT du lager!! Jeg har skrevet en PM til deg (på NM) om at jeg ønsker å bestille en sommerpose :).Håper du har mulighet til det!

Anonymous said...

heisann jeg driver og leter etter noen som kan sy en høstsnøggel, og de du lager var jo bare flotte. Hvor mye tar du?? fant ingen mailadresse.

mvh jannicke

Anonymous said...

det jeg var ute etter, takk