Monday, September 04, 2006

Knakende god service!

I et tidligere innlegg skrev jeg om en av mine mange hobbyer; shopping...og nevnte bl.a en heldrakt fra Ej Sikke Lej. Denne er fremdeles litt for stor til fjonken vår, så jeg har ikke tatt bryet med å vaske den enda, og heller ikke brukt den, men ville for moro skyld prøve den på han i dag.

Vel, da jeg skulle kneppe den oppdaget jeg dessverre at den ene knappen nederst på høyre ben var ødelagt :( Ikke noen big deal egentlig, men kjipt at den skulle være ødelagt før vi har tatt plagget i bruk...og man forventer jo også litt av et plagg som koster 200,-.

Derfor henvendte jeg meg til og sendte mail til Ingemarie hos Filabel, der jeg forklarte situasjonen og la ved bilde av frakten. Lurte på om det var noe som kunne gjøres, tenker da spesielt på evt. avslag i pris eller retur. Svaret som kom, overraskende raskt, var over all forventning. Jeg får ny drakt tilsendt, kostnadsfritt!!! Og, jeg kan beholde den jeg allerede har! :)

DET KALLER JEG KNAKENDE GOD SERVICE!!!

No comments: